27 04 2013

6 Yıl

Aradan geçen 6 yıla rağmen eskilerden gördüklerim var burada :) Tabii ben o 6 yıl öncesinde Türkçe karakter içeren kategoriler kullanamıyordum. Şimdilerde kullanılıyor. Zaten böyle de değildi Blogcu. Blogcu forum falan vardı. Çok goygoy yapardık. O günlerden aklımda kalan çok insan var aslında hiç birisini unutmadım diyebilirim de :) Sanırım blogcu'nun populer oldugu, blogculugun gercekten blogculuk oldugu donemlerden bi biz vardik. Buralarda Uzman Blogcu gibi title tag olaylari bizi buyulerdi guzeldi Sweetgirl gurkanbicer tamkarisik falan bunlar aklimdan hic cikmayanlar diyebilirim bu insanlarla iyi vakitler gecirdim. Hatta sosyal medyamiz burasi olmustu. Ama internet dedigin sey degiskenliklere gebe. Degisimin hayatinda olmasi sart :) Simdi hepsini arastirdim Gulsah ve Betul'u gordum ama Gurkan'dan haber alamadim :) O gunlere gore de baya bi gelistim diyebilirim.. Gelisim demisken.. Sahi blogcu.com neden hala ayni yapida? Google'ın kapattığı çöp site olayı neden hala blogcu.com'da var? Yok mu şöyle bi "Garbage Collector" ? :) Devamı

10 06 2008

Mehmetçik

    Devamı

17 05 2008

Attention Please Blogcu Şablonu

Evet bu blogun şablonu herkese dağıtılır durumda.Şablon kodlarına ulaşmak için isterseniz forumumuza üye olun öyle bakın kodlara isterseniz üye olmadan bakın ama üye olmanız daha iyi olacaktır.Bir çok yararınız dokunacaktır.İşte kodlar almak için tıklayın. Devamı

05 02 2008

Bir dahaki sevgililer gününde benim olmazsan

Gözlerin bir parça sevinç verdi banaEn mutlu anımdaSensiz kaldığım her dakikaKalbim cehennem ateşinde yanmış bir kül olmuşÖzlemin vücudumu sardıÜstümde aşkımızın sarhoşluğu vardıBu aşık en büyük hatasını yaptıSana dünyaları veremediSensizlik sanki karadelikSensiz geçen her dakikaBeni karanlığa atıyorBu aşık aşkına tapıyorKarabasanlar dolaştı üzerimizdeMasumdu aşkımızHiç kimse yıkamadıAşık adamın üzerinden dert eksik olmazSeni tek ben sevmedimRakiplerimde varSeni kaybetmekten korkuyorumBir dahaki sevgililer gününde benim olmazsan Devamı

13 01 2008

Şablonum Bu Şekilde Olursa Neden Yazmayayım

Şablonun yeni halini görüyorsunuz değilmi.Evet süper şablon benim hoşuma gitti son yazılar yok.Kategoriler yok.Profilim arşiv yok hiç birşey yok.Şablonumu bu şekilde severseniz eğer bende yazarım blogcu.com da tabi zor olacak hee by şablon aslında klasik şablondu da ben css değiştirdim böyle oldu.Css sini isteyen varsa buyursun veriyom   http://www.blogcu.com/gorsel/css.css   Neden bu şekilde şablon aldım   Çünkü seviyorum Çünkü yazacak olan benim Çünkü okuyacak olan sizsiniz Çünkü Keyfim İstedi Çünkü orjinallik 1. tercihim   Neden blogcu.com un css sini aldım   Canım istedi Kaynak görüntülede gorsel/css.css yazıyordu Css sini saklayamadılar Keyfimden   Blogcu.com da eskisi gibi aktif olurmuyum   Hayır olmam Çünkü daha istediğim anket eklentisi yok Olursa yazarmıyım Yine yazmam Çünkü bakım hala bitmedi Forum gitti Bakım bitmez zaten göktaşı marsa çarptığında ancak biter bakım   Blogcu.com hakkında neler düşünüyorum   Türkiyenin ilk Türkçe blog servisi Türkiyenin en gelişmiş v süper blog servisi Rss servisi 2.0 kullanıyor Yazıların linki berbat seo desteği yok İletşimde çok önemliyi seçerseniz anında cevap geliyor Önemliyi seçerseniz 10 ay beklemeniz lazım   Blogcu.com u karalamalarına izin verirmiyim   Banane ya sanki beni karalıyorlar Veririm Karalancak yönleri var Aslında herkesin bir karalancak yönü vardır Blogcu.com u kimse karalamazki Çünkü istese nokta.com Mahkemeye verebilir   Blogcu.com un bahsettiği Türkiyede hiç blog servisinde olmayan yenilik nedir   Blogger de olan otomatik yazı kaydetme Kanal seçme Aslında yenilik bize değil kendilerine Görselliğin üstüne çok düşmüşler Aslında yapmasalardı bunu yazmayacaktım   Bir daha ne zaman yazarım   Paşa gönlüm ne zaman isterse o zaman Yorum yazabilirsiniz Herşeyi yazı küfredin Bağırın Aşağılayın Ben sadece gülmekle yetineceğm. Çünkü küfredip aşağılayanlar daha bir aşağıl... Devamı